De Koppelsensor is in 99% van de gevallen de oorzaak van het niet goed functioneren van de stuurbekrachtiging.
Wij hebben goed nieuws voor u:
Vanaf heden kunt u de stuurkolom zelf reviseren met ons revisie paket !
Symptomen stuurhoeksensor:
✓ Het lampje brandt op het Dashboard.
✓ Het stuur trilt of bromt.
✓ Stuurbekrachtiging valt uit.
✓ Na het uitzetten werkt het vaak weer.
✓ De auto stuurt licht naar 1 kant.
✓ Het probleem zal steeds vaker optreden.
Bekende Foutcodes stuurhoeksensor:
Indien U foutcode C1002, C5002, C1500, C1532 heeft is uw stuurbekrachtigings sensor defect.
Heeft U een andere foutcode gaarne even contact met ons opnemen.
Tel : 024 378 59 06 .
Sensoren zijn niet gekalibreerd en moeten na montage kalibreerd worden.
Bijv met Tech2 / Bosch KTS / WOW , Gutmann etc. Niet alle diagnose apparaten kunnen de koppel sensor kalibreren.
U kunt de koppel sensor niet kalibreren met een Delphi , Snap-on, AVL, Autocom,
Wij leveren op aanvraag gratis een kalibratie kastje mee.
Wij leveren gratis een kalibratie kastje mee.
U heeft alleen een laptop ervoor nodig.
U ontvangt een gedetailleerde inbouw handleiding.
LET OP:
Zonder montage handleiding kunt U (mag U) de sensor niet monteren!
LET OP: Voor de montage van de sensor heeft uw ook een grote rechte borgveertang nodig (borgveer +/-12 cm).
J4 borgveer tang voor binnenringen recht 85-140.
J4 borgveer tang kunnen wij ook meeleveren met uw bestelling.
De voordelen van het zelf reviseren dan wel zelf montage van de stuurhoeksensor:
✓ 2 jaar garantie op de nieuwe stuurhoek sensor.
✓ U bespaart veel tijd .
✓ U kunt direct aan de slag met het repareren van de stuurkolom wat 1-1.5 uur duurt.
✓ Geen hoge verzend kosten voor gehele stuurhuis naar revisie bedrijf.
✓ Geen wachtijd op uw gereviseerde stuurkolom van 3 tot 5 dagen.
✓ U hergebruikt de motor & elektronische module van de klant waarvan u de historie immers kent.
© 2024 www.stuurbekrachtiging-specialist.nl - Powered by Shoppagina.nl